مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول


مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول

اکثر دوستانی که تور استانبول رو رزرو کردن ، میخوان با بهترین مراکز خرید استانبول که به درد یه خرید درست و حسابی میخوره ، آشنا بشن و بدون تلف کردن وقت ، خریدهای خوب انجام بدن . واسه همین سوالات زیادی به ذهنشون میرسه و تو قسمت پرسش و پاسخ سایت از ما میخوان که بهش جواب بدیم ، البته ما هم تا جایی که از دستمون بربیاد ، راهنماییشون میکنیم . یکی از سوالاتی که مدام پرسیده میشه در مورد خرید لباس مجلسی در استانبول هستش . لباس شب ترک بخاطر دوخت و پارچه عالی اون ، بین خانم ها خیلی طرفدار داره و افرادی که میرن استانبول مایل هستن که مستقیما از بازار استانبول این اجناس رو خرید کنن . اینجا چندتا از بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول رو بهتون معرفی میکنم . بازم سوالی بود در خدمتم .
بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول

  

خرید لباس شب در عثمان بی و نیشان تاشی استانبول
عثمان بی و مخصوصا نیشان تاشی از قدیم الایام بهشت خرید خانومهای شیک پوش و پولدار بوده این منطقه که فقط یه ایستگاه مترو با میدان تکسیم فاصله داره یکی از بهترین مراکز خرید برای خانومهایی هستش که دنبال لباس خاص و با کیفیت و البته گرون قیمت میگردن . منطقه نیشان تاشی شامل چند خیابان روملی ، تشویکیه ، عبدایپکچی ، والی کوناغی میشه . میتونین پیاده از تکسیم وارد خیابان جمهوریت شین و قدم زنان هم اطراف رو ببینین و هم به سمت عثمان بی برین( فاصله تکسیم تا عثمانبی تقریبا ۱۰۰۰-۱۲۰۰ متره) .

خرید لباس شب در خیابان بغداد استانبول
خیابان بغداد یا بغداد جاده سی یکی از خیابانهای شیک و توریستیک استانبوله که تقریبا ۱۴ کیلومتره و تو بخشهایی ازون هم بوتیک و برنداستور و پاساژ و خانه مدهای زیادی میشه پیدا کرد . تو بخشی از اون هم میشه لباس شبهای زیبا و با کیفیت و البته با کلاس قیمت بالا خرید . این خیابون تو بخش آسیایی استانبوله . خیابان بغداد به موازات دریای مرمره کشیده شده است و ۱۴ کیلومتر طول دارد . این خیابون از محله kiziltoprak در کادیکوی شروع شده و از محلاتی مانند kucuk yali/ maltepe/ bostanci گذشته و تا cevizli امتداد داره . برای رفتن به خیابون بغداد باید از تکسیم با اتوبوس به کادیکوی برین و از اونجا با دلموش ( ون ) به خیابون بغداد برین . البته مسافت کادیکوی به بغداد خیلی کوتاهه . درضمن میشه از اسکله امین اونو یا بشیکتاش با فری بوت ( لنج/ کشتی ) به اسکله کادیکوی برین ، بعد با تاکسی یا دلموش به خیابان بغداد برین و از مراکز خرید لباس مجلسی استانبول تو این خیابون دیدن کنین .

http://www.turkeyhotel.ir



خرید لباس شب در باکرکوی استانبول
باکرکوی به بهشت لباس شب بین زنهای استانبول معروفه . تو این منطقه هر خانمی با هر بودجه ای که داشته باشه میتونه لباس شب یا مجلسی و رسمی پیدا کنه تو این منطقه بوتیک ، پاساژ و خانه مدهای زیادی هست . تو منطقه باکرکوی یه بازار زیرزمینی هم هست yeralti carsi که از قدیمی ترین بازارهای لباس تو منطقه باکرکوی محسوب میشه . تو این مرکز زیرزمینی بیش از ۱۲۰-۱۳۰ مغازه هست که پر از لباسهای مجلسی ترک هستش . اگه برای خرید لباس شب در استانبول میخواین به منطقه باکرکوی برین ، نگران نباشین !!! هرجای شهر که ساکن باشین براحتی با اتوبوس و مترو میتونین به باکرکوی برین .

خرید لباس شب در فاتیح استانبول
تعدادی از مرکز خرید لباس مجلسی در استانبول در منطقه فاتیح قرار دارن . فاتیح یکی از مناطقی ست که تو اون میشه انواع و اقسام خریدها رو انجام داد از لباس بچگانه تا لباس زنانه و مردانه و کیف و کفش و لباس عروس و لباس مجلسی و شب . راستی منطقه فاتیح تو قسمت اروپایی استانبول هستش و افراد زیادی واسه خرید عمده در استانبول به اینجا سر میزنن .

خرید لباس شب در کادیکوی استانبول
خرید لباس مجلسی از استانبول رو میشه تو کادیکوی انجام بدین . معروفترین منطقه تو قسمت آسیایی استانبول همین کادیکوی هستش که اسکله فری بوت ( کشتیهای کوچیک) داره و میشه از کاباتاش یا سیرکه جی با کشتی برین کادیکوی . البته با اتوبوس و دلموش ( ون ) و مترو هم میشه به این منطقه رفت و آمد کرد . لباسهای مجلسی شیکی تو مراکز خرید استانبول تو کادیکوی به چشمتون میخوره اما بهتن توصیه میکنم واسه خرید عجله نکنین و بعد از دیدن کل بازار خرید کنین و حتما با فروشنده ها چونه بزنین .

 

کادیکوی استانبول



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.