رستوران های آلانیا

رستوران های آلانیا

با انتخاب تور آلانیا برای سفر به ترکیه ، لحظات شاد و مفرحی را پیش رو خواهین داشت . تفریحات آلانیا که اکثرا با طبیعت آمیخته ان ، روح رو تازه میکنن . همچنین در سفر به آلانیا میتونین طعم غذاهای دریایی رو در این شهر ساحلی بچشین چرا که ماهی صید شده از مدیترانه ، مواد اولیه ی بسیاری از خوراکی های خوشمزه در آلانیا است .  البته در رستوران های آلانیا کباب های خوشمزه ای هم سرو میشه  و شش کباب آلانیا از همه مشهور تره (شش کباب از غذاهای سنتی آلانیا است). در اینجا میتونین با بهترین رستوران های آلانیا آشنا بشین و تو سفرتون به این شهر ، مهمون اونا باشین .
آلانیا


ادامه مطلب ...

مرکز خرید آک مرکز استانبول

مرکز خرید آک مرکز استانبول

یکی از مراکز خریدی که در تور استانبول مورد توجه گردشگران قرار میگیرد ، آک مرکز است . مرکز خرید Akmerkez برنده ی جایزه ی بهترین مرکز خرید در استانبول می باشد . در سال ۱۹۹۵، شورای ملی مراکز خرید(ICSC) ، آک مرکز را به عنوان بهترین مرکز خرید در اروپا ، معرفی کرد و بالاخره در سال ۱۹۹۶ عنوان بهترین مرکز خرید در جهان را توسط ICSC به خود اختصاص داد و همچنین جایزه ی بهترین طراحی و بیشترین پیشرفت را دریافت کرد . آک مرکز از بهترین مراکز خرید استانبول است که با ۲۶۴ فروشگاه ، برجسته ترین لباس های مردانه ، زنانه ، بچگانه ، اسباب بازی ، لوازم ورزشی ، کفش ، عینک را فراهم می سازد .
مرکز خرید آک مرکز استانبول

 

ادامه مطلب ...

تور ترکیه تابستان ۹۵

تور ترکیه تابستان ۹۵

گر میخواین تو تابستون به ترکیه سفر کنین این مژده رو بهتون میدم که بیشتر از فصلهای دیگه سال میتونین از جاذبه های گردشگری ترکیه لذت ببرین . با انتخاب تور استانبول تابستان و یا تور آنتالیا تابستان و یا سایر شهرهای توریستی این کشور ، میتونین از تفریحات متنوع اونها در تابستون لذت ببرین و ساعتها در ساحل و یا پارک های آبی ترکیه ، آبتنی و بازی کنین .
http://www.turkeyhotel.ir/tag/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/

 

ادامه مطلب ...

مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول


مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول

اکثر دوستانی که تور استانبول رو رزرو کردن ، میخوان با بهترین مراکز خرید استانبول که به درد یه خرید درست و حسابی میخوره ، آشنا بشن و بدون تلف کردن وقت ، خریدهای خوب انجام بدن . واسه همین سوالات زیادی به ذهنشون میرسه و تو قسمت پرسش و پاسخ سایت از ما میخوان که بهش جواب بدیم ، البته ما هم تا جایی که از دستمون بربیاد ، راهنماییشون میکنیم . یکی از سوالاتی که مدام پرسیده میشه در مورد خرید لباس مجلسی در استانبول هستش . لباس شب ترک بخاطر دوخت و پارچه عالی اون ، بین خانم ها خیلی طرفدار داره و افرادی که میرن استانبول مایل هستن که مستقیما از بازار استانبول این اجناس رو خرید کنن . اینجا چندتا از بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول رو بهتون معرفی میکنم . بازم سوالی بود در خدمتم .
بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول

 

ادامه مطلب ...