بازار پارچه دبی

بازار پارچه  دبی

Textile Bazaar Dubai

یکی دیگر از مراکز خرید دبی که جزو پرجنب و جوش ترین بازارهای دبی به شمار می آید ،بازار پارچه دبی است که در منطقه توریستی بردبی درکنار خور دبی و ایستگاه عبره (قایق های مسافربر) واقع گردیده است این بازار همواره مورد بازدید گردشگران تور دبی و بومیان منطقه بوده است


خرید از مراکز خرید دبی یکی از مهمترین و جذابترین بخشهای تور دبی است مخصوصا خرید لباس و پارچه از بازار پارچه دبی . در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنید پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه میتوان یافت.بازار پارچه دبی در منطقه توریستی بردبی واقع شده است

http://dubaitor.ir

http://dubaitor.ir البته علاوه بر پارچه های زیبا ، برخی دیگر از کالاها مانند صنایع دستی، کفش و دمپایی نیز در بازار پارچه دوبی عرضه می شود. تعداد زیادی فروشگاه در این بازار، پارچه های رنگارنگی ساخت هند، تایلند، اندونزی و کره را در معرض فروش قرار داده اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زیبایی پوشانده شده است. درب بسیاری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قدیمی ساخته شده است. در نورپردازی این بازار نیز از فانوس های قدیمی استفاده شده است.

تنوع کالاها، قیمت های مناسب و ارزان، برخورد صمیمی اکثر فروشندگان و معماری زیبای  از جمله جاذبه های بازارهای دبی برای مسافران  تور دبی می باشند. این بازارها اکثرا در نزدیکی خور دبی قرار دارند.

فروشگاه های این بازارها هر روز از ساعت 7 صبح تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 5 تا 7 باز می باشند. ولی در روزهای جمعه تنها بعد از ظهرها فعال می باشند. البته برخی از این فروشگاه ها صبح ها یک یا دو ساعت دیرتر شروع به کار می کنند و در عوض شبها تا ساعت 8 یا 9 شب باز می باشند. بعد از ظهر پنج شنبه ها و جمعه ها، بیشترین ازدحام مردم را در این بازارها مشاهده خواهید کرد.

آدرس بازار پارچه دبی

      دبی _ بردبی _ خیابانالفهدی

عکس های بازار پارچه دبی در تور دبی

http://dubaitor.ir/%D9%85%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A8%DB%8C


http://dubaitor.ir/dubai-tour

رستوران الکساندرا دبی

رستوران الکساندرا دبی
Alexandra Floating Restaurant Dubai

گاهی اوقات رفتن به رستوران ، صرفا برای صرف غذا نیست و میخواین یه شب متفاوت و به یاد موندنی داشته باشین . اگه تور دبی رو رزرو کردین و حالا دنبال همچین رستورانی میگردین ، رستوران شناور الکساندرا رو بهتون پیشنهاد میکنم . تمام افرادی که تو این رستوران دبی شام خوردن ، با خودشون عهد میبندن که اگه بازم گذرشون به دبی افتاد ، صرف شام تو این رستوران مجلل دبی رو از دست ندن . رستوران های دبی تنوع زیادی دارند اما رستوران شناور الکساندرا یه رستوران خاص و جذابه که میزبان خوبی واسه داشتن یه شب رومانتیک باشه .

رستوران شناور الکساندرا دبی

رستوران شناور الکساندرا دبی در واقع یک لنج و یا کشتی قدیمی و چوبی هستش که به سبک عربی ساخته شده و دو عرشه داره یکی در فضای باز و یکی در طبقه پایین کشتی . این کشتی بازسازی شده و در حال حاضر یکی از شیک ترین رستوران های دبی بشمار میشه که صرف شام در اون میتونه یکی از تفریحات دبی باشه . کشتی معمولا در دو نوبت میهمانان خودش رو سوار میکنه و به مدت دو ساعت از اونها پذیرایی می کنه : نوبت اول 18 -20 و نوبت دوم 20.30 - 22.30 . اگه بخواین میتونین با پرداخت هزینه اضافی 30 درهم ، از ترانسفر کشتی بهره مند بشین البته باید از قبل و موقع رزرو میز درخواست ترانسفر بدین نه دقیقه آخر که میخواین از کروز خارج شین .

تو رستوران Alexandra دبی میشه جشن های خصوصی مثل عروسی و تولد هم برگزار کرد . کشتی تو منطقه مارینا قرار داره و بیش از ۱۲۰ فوت در مارینا دبی به صورت شناور حرکت می کنه . برای رفتن به این رستوران باید خودتون رو مسجد الرحیم دبی در مارینا برسونین . اونجا یکی از خدمه هتل با لباس سفید لوگو دار ، شما رو راهنمایی میکنه البته میشه از دیگران هم راهنمایی بگیرین . اگه با تاکسی قراره برین به رستوران بهتره بهش بگین شما رو به نزدیک هتل لوتوس و یا بزرگترین آبگرم مارینا ببره و اگه با خودتون ماشین میبرین بهتره جلو مسجد پارک نکنین چون با جرثقیل میبرنش !!  رستوران الکساندارا با بهترین غذاهای بین المللی و نوشیدنیها و البته قهوه از شما پذیرایی میکنه . هزینه صرف شام تو رستوران شناور الکساندرا دبی برای بزرگسالان 160 درهم ، برای کودکان 100 درهم و برای زیر 6 سال رایگان حساب میشه در ضمن غذا به صورت بوفه سرو میشه و میتونین معروف ترین خوارکی های دبی رو اونجا میل کنین .

رستوران الکساندرا دبی

  برای رزرو میز در رستوران شناور الکساندرا دبی میتونین به سایت این رستوران مراجعه کنین و یا با شماره های قرار گرفته تو سایت تماس بگیرین و از این طریق واسه رزرو اقدام کنین .
وبسایت رستوران شناور الکساندرا دبی : dhowcruise.net/marina-dhow-cruise-dinner-in-dubai

رستوران الکساندرا دبی

رزرو تور دبی با بهترین خدمات را از ما بخواهید
 67 43 67 43

 میتونین تو وبسایت ما با مهم ترین مراکز خرید دبی آشنا شین  .

تور دبی بهمن 94

 تور دبی بهمن 94

 تور دبی بهمن ماه طرفدار زیاد داره و دلایل زیادی واسه این شور و رغبت هست :  آب و هوای دبی تو بهمن ماه حسابی دلچسب و لذت بخشه و خیلی از نمایشگاه ها ، حراجی ها و فستیوال های دبی ، تو  بهمن ماه برگزار میشه . اگه شما هم قصد دارین  بهمن ماه 94 یه سر به دبی بزنین ، با همکارای ما تو آژانس سعادت سیر تماس بگیرین و هر چه زودتر واسه رزرو تور دبی اقدام کنین . مطمئن باشین همکارای ما شما رو واسه انتخاب یه تور ارزان دبی با خدمات عالی ، راهنمایی میکنن .

تور دبی هتل بست وسترن

هزینه تور دبی:  قیمت برای 7 روز اقامت 0.000.000 تومان محاسبه شده است .

خدمات تور دبی : بلیط دبی ، ویزا دبی ، پرواز قشم ایر ، اقامت 7 روز در دبی ، راهنمای تور فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی دبی

 http://dubaitor.ir  مشخصات هتل بست وسترن دبی:

هتل بست وسترن پریمر دبی تو منطقه دیره اس و به همه نقاط شهر دسترسی آسونی داره .  منطقه دیره برای افرادی که به تجارت ، بازدید از اماکن دیدنی و خرید لباس در دبی علاقه مند هستند گزینه مناسبیه . فاصله هتل بست وسترن تا فرودگاه دبی کمتر از 15 دقیقه اس و ایستگاه متروی ابوبکر الصدیق تو چند قدمی این هتل قرار داره . از هتل 4 ستاره بست وسترن تا مرکز تجارت جهانی دبی ، مرکز خرید دبی و برج خلیفه  با اتومبیل ، راه زیادی نیست .
http://dubaitor.irتلفن رزرو تور دبی 021.88548853 جلینی


تور دبی هتل میفر بهمن ماه

هزینه تور دبی بهمن ماه : نرخ تور دبی با 7 روز اقامت 1220000 تومان محاسبه شده و بسته به نوع پرواز و زمان رزرو متغیر خواهد بود .

خدمات تور دبی : بلیط دبی ، ویزا دبی ، پرواز قشم ایر ، اقامت 7 روز در دبی ، راهنمای تور فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی دبی

 http://dubaitor.ir   مشخصات هتل می فر دبی

 هتل سه ستاره می فر در موقعیتی مرکزی در منطقه دیره دبی قرار داره و در دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری دبی داره . هتل می فر پارکینگ رایگان و  ترانسفر به فرودگاه نزدیک بین المللی دبی رو در اختیار میهمانانش قرار میده . این هتل از پرطرفدارترین هتل های 3 ستاره دبی بشمار میاد .
http://dubaitor.irتلفن رزرو تور دبی 021.88548853 جلینی


 تور دبی هتل تاج پالاس بهمن ماه

نرخ تور دبی : نرخ پایه تور دبی برای هر نفر 000000 تومان میباشد

خدمات تور دبی : بلیط دبی ، ویزا دبی ، پرواز قشم ایر ، اقامت 7 روز در دبی ، راهنمای تور فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی دبی

http://dubaitor.ir  مشخصات هتل تاج پالاس دبی

هتل پنج ستاره تاج پالاس دبی هتلی زیبا و مجلل و از گروه هتل های زنجیره تاج است که مدیریت آن را مسلمانان هندی بر عهده دارند و از این جهت مورد توجه برخی از خانواده های متدین می باشد هتل تاج پالاس در دبی زیبا و مثال زدنی در منطقه مرکزی دبی و نزدیک به سیتی سنتر  دبی و برج ساعت دبی واقع شده که ازاین حیث و نزدیکی به مراکز خرید دبی و دسترسی آسان به تمام نقاط دیدنی دبی و مراکز تفریحی دبی منحصر بفرد می باشد.
http://dubaitor.irتلفن رزرو تور دبی 021.88548853 جلینی

 


تور دبی هتل کورال 4 ستاره

قیمت تور دبی: قیمت تور دبی برای هر نفر 0.000.000 تومان محاسبه شده است

خدمات تور دبی : بلیط دبی ، ویزا دبی ، پرواز قشم ایر ، اقامت 7 روز در دبی ، راهنمای تور فارسی زبان ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی دبی

    مشخصات هتل کورال دبی

هتل کورال دبی یکی دیگه از هتل های 4 ستاره دبی هستش که در دیره واقع شده و بهترین مکان جهت دسترسی به مناطق اداری و جاذبه های توریستی شهر به شمار میره . سوئیت ها و اتاق های راحت هتل کورال دیره دبی به اسباب اثاثیه مدرن مجهز و از حمام خوش استیل برخوردار هستن . آن دسته از مسافرینی که اتاقهای ویژه کلوپ رو رزرو کنن ، از ترانسفر رایگان فرودگاه و پیشخدمت برخوردار خواهند شد .
 http://dubaitor.irتلفن رزرو تور دبی 021.88548853 جلینی


 

 هتل های دبی تنوعشون زیاده ما نمیتونیم همه رو تو یه پست براتون بذاریم .اگه واسه تور دبی بهمن ماه  هتل خاصی مد نظرتون هست ، تماس بگیرین  تا در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت براتون رزرو کنیم البته میتونین قیمت ها رو هم مقایسه کنین . سلیقه و رضایت شما از هر چیز برای ما مهمتره
تماس از شما مشاوره رایگان از ما


http://dubaitor.irهتل های دبی در تور دبی

    هتل های 3 ستاره دبی
    هتل های 4 ستاره دبی
    هتل های 5 ستاره دبی

ما واسه گردشگرای ایرانی ، بهترینها رو میخوایم و سعی میکنیم تا در تور دبی بهترین هتل ها رو که به مراکز خرید دبی ،  دیدنی های دبی ، تفریحات دبی و کلا اماکن مهم دبی نزدیک باشه ، به شما معرفی کنیم تا از لحظه لحظه تور دبی لذت ببرین .
رضایت شما افتخار ماست

سعادت سیر مجری مستقیم تور دبی
تلفن تماس : 67 43 67 43

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبی
Al Ghazal Shopping Mall

مهم ترین قسمت تور دبی ، خرید هستش . مراکز خرید دبی در دنیا شهرت دارن  و پر و پا قرص ترین مشتریان این مراکز خرید ، روسها هستن . قیمت مناسب اجناس و تنوع زیاد ، مردم رو به خرید ترغیب میکنه . در دبی هم مثل تمام شهرهای دنیا ، مراکز خرید از ترازبندی های خاصی از نظر قیمت و کیفیت دارن  . یعنی میشه  به راحتی مراکز خرید ارزان و مراکز خرید لوکس رو از روی اجناس این مراکز خرید تشخیص داد . مرکز خرید الغزل یکی از مراکز خرید معمولی دبی هستش که در اون تنوع اجناس زیاد نیس . اما رستوران خوبی داره و سوپرمارکتش برای خرید مایحتاج کاملا مناسبه .

مرکز خرید الغزل دبی

در نبش خیابان الوصل و در نزدیکی جمیرا روتانا ، مرکز خرید Al Ghazal قرار گرفته . در اصل این بنا یه برج اداری بزرگ هستش که به عنوان مجتمع الغزال و مرکز خرید شناخته میشه . مرکز خرید الغزل در دبی در سال 2005 این مرکز خرید دبی در سراسر با 74 مغازه ها و 300 فضاهای پارکینگ افتتاح شده . اغلب مغازه های این پاساژ خالی به نظر میرسه ، چون هنوز همه مغازه ها واگذر نشده اما طبقه ی همکف در تعطیلات برای نمایشگاه های صنایع دستی و غرفه های جواهرات ، عکاسی  و لوازم خانگی به کار میره و جمعیت زیادی رو به خود جلب کرده . در حالت کلی الغزل یک مرکز خرید در حال پیشرفته که در مقایسه با سایر مراکز خرید مدرن دبی خیلی معمولی بنظر میرسه .

مرکز خرید الغزل در دبی

اطلاعات مرکز خرید الغزل دبی : 

آدرس مرکز خرید الغزل دبی : دبی - تقاطع خیابان الوصل و الضیافه
تلفن مرکز خرید الغزل دبی : 97143453053

برای سفر به دبی اطلاعات کاملی نیاز دارین ، پیشنهاد میکنم موارد زیر رو حتما مطالعه کنین :

برنامه ریزی عالی برای سفر دبی

همه چیز درباره خرید در تور دبی

اشتباهات گردشگران در تور دبی

پیست اسکی دبی در تور دبی

پیست اسکی دبی در تور دبی

Ski Dubai Tour

عجیب نیست جایی که دمای هوا در تابستان به 50 درجه سانتیگراد می رسد،دمایی که در آن دما می توان روی کاپوت ماشین تخم مرغ نیمرو کردبه اسکی روی برف بپردازید . در تور دبی  پیست اسکی دبی Ski Dubai غیر ممکن ها امکان پذیر است

http://dubaiiran.com
کسانی که تجربه سفر با تور دبی را دارند بهتر میدانند که جاذبه های گردشگری دبی از کشور ما ایران خیلی کمتر است ولی مسئولان دبی به هر کاری دست می‌زنند بر عجایب و دیدنی های دبی بیفزایند. از احداث  مراکز خرید دبی   , هتل های دبی ,جزایر مصنوعی دبی گرفته تا ساخت پیست اسکی در دبی با برف مصنوعی ...

http://dubaiiran.com


پیست اسکی دبی مال اولین پیست سرپوشیده در خاورمیانه در قلب بیابانهای امارات است که در سپتامپر ۲۰۰۵ ساخته شده، قیمت پیست اسکی دبی که در مرکز خرید “مول امارات” واقع شده یکی از دیدنی های دبی ساخت بشر در قرن حاضر است که زیبایی‌های خاص خود را دارد. این پیست و مرکز خرید آن توسط شرکت مجید آل فاطیم از ثروتمندان دبی اداره می شود.

http://dubaiiran.com
در داخل پیست تله‌کابین‌هایی احداث شده که ورزشکاران را از پایین به بالای پیست اسکی دبی منتقل میشوند.  هر روزه حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن روی زمین می‌بارد تا دختران و پسران بتوانند آزادانه در کنار هم اسکی کنند.

http://dubaitor.ir/dubai-tour/
پیست اسکی برف دبی به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است. این سالن سرپوشیده دارای ۵ پیست اسکی است که با هزینه هنگفت ۲۷۲ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است. این سالن اسکی در کنار یک مجتمع بزرگ تجاری واقع شده و در حالیکه بیرون از این فضای پوشیده از برف سرپوشیده دمای هوا به ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد، داخل پیست اسکی مصنوعی دبی اما دمای بین منهای ۳ تا منهای ۳۰ درجه سانتیگراد متغیر است.

http://dubaitor.ir/dubai-tour/
قابل توجه مهمانان تور دبی پیست اسکی در دبی امکان اجاره وسائل اسکی از جمله لباس، چوب،… میباشد که دیگر نیازی به نگرانی مهمانان این پیست برای حمل و نقل وسائل اسکی نمی باشد و از سراسر دنیا سالانه مهمانان زیادی با تور دبی اسکی حتی در فصل گرم تابستان به این نقطه سفر می کنند.