جاذبه های گردشگری هند در تور هند 96


با نزدیک شدن به نوروز دیگر بهانه ای نداریم و باید چمدان  سفرمان را به هر مقصدی که شد ببندیم و از دود و دم و فشار کار، یک هفته ای فرار کنیم!

 

 

جاذبه گردشگری هند

در این مطلب راجع به هند یکی از مقاصد تریستی ایرانیان در نوروز صحبت کنیم. هند به عنوان یکی کشور با تاریخ غنی، یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی است که دیدنی های فراونی دارد و توانسته به یکی از محبوب ترین تورهای نوروزی در میان ایرانیان تبدیل گردد. در ادامه قصد داریم ۴ جاذبه گردشگری در هند، برای نوروز ۹۶ را به شما معرفی کنیم. با ما  همراه باشید.

 

جاذبه گردشگری هند

زیباترین  سواحل هند در گوا

از جذاب ترین جاهای دیدنی هر کشور و شهری قطعا سواحل آن کشور است و گوا در این زمینه اگر جزء بهترین های دنیا هم نباشد، قطعا جزو جذاب ترین های هند است. سواحل پهناور گوا همیشه پر است از توریست هایی که برای گذران اوقات فراغت خود به این بهشت زمینی روی آورده اند. شاید برای همین است که تورهای گوا از جذاب ترین و محبوب ترین بخش های تور هند است.

 

مکان های دیدنی هند

در این سواحل زیبا شما می توانید به تفریحات مختلفی از جمله غواصی، جت اسکی، شنا، قایقرانی، ماهیگیری و… بپردازید. شکی در این نیست که دراز کشیدن و آفتاب گرفتن در سواحل گوا، خاطره ای فراموش نشدنی برای شما خواهد بود و هر بار که به رنگ پوست تان دقت می کنید، به یاد گوا و سواحلش خواهید افتاد!

دیدنی ترین کلیساهای گوا

یکی از جاهای دیدنی که حتما در تور گوا نوروز ۹۶ از آن باید بازدید کنید، کلیساهایی است که در گوا واقع شده اند. این کلیساها در حدود ۳۰ سال است که در یونسکو ثبت شده اند.از کشورهای مختلف دنیا برای دیدن معماری بی نظیر این کلیساها به گوا سفر می کنند. برخی از اصلی ترین کلیساهای گوا، کلیساهای زیر می باشند:

  • کلیسای سنت فرانسیس در گوای هند
  • کلیسای سنت مونیکا
  • کلیسای جامع گوا
  • کلیسای سنت آگوستین گوا

 

تور هند نوروز

از جالب ترین دیدنی های گوا کلیساهای گوا هستند که گرشگران بسیاری را به گوا می کشاند. از مهمترین کلیساها می توان به کلیساهای سنت فرانسیس، سنت آگوستین، کلیسای جامع گوا، سنت مونیکا و … نام برد که مجموعه آنها در سال  ۱۹۸۶ در مجموعه آثار یونسکو ثبت شد. هر کدام از این کلیساها در قسمتی از شهر گوا قرار دارند و آدرس آنها متفاوت می باشد.

موزه ویکتوریا بمبئی هند

سری به تاریخ هم اگر بخواهیم بزنیم، هند حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و نمود این مسئله را می توانید در موزه های بمبئی ببینید. در این جا به موزه ویکتوریا بمبئی اشاره می کنیم، جایی که هزاران سال تاریخ هند را می توانید در کمتر از ۲۲ ساعت  مشاهده کنید.

 

تور هند نوروز

در حدود ۱۵۰ سال است که مردم می توانند به این موزه در جنوب هند (کولابا) مراجعه کنند. قبل از آن، دولت هند تازه تصمیم  گرفته بود تا برای این که بتواند بخشی از تاریخ و تمدن بزرگ خود را به جهانیان (توریست ها) نشان دهد، یک موزه با معماری شگفت انگیز و جذاب افتتاح بکند و این کار را به بهترین نحو ممکن نیز انجام داد! گشت و گذار شما به این جا ختم نمی شود! اگر از دیدن آثار قدیمی و کهن خسته شدید می توانید سری به باغ این موزه که به نوبه خود یکی از زیباترین باغ هاست بزنید و اکسیژنی  تنفس کنید!

 

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان در هند

به نقل از سایت india-travel.info، کاخ ریاست جمهوری هند راشتراپاتی بهاوان از اماکن دیدنی و تاریخی دهلی هند میباشد که در سمت منتهی الیه غربی میدان مرکزی دهلی نو که دروازه هند در میان آن قرار گرفته، واقع شده است. کاخ ریاست جمهوریدارای تالارهای بزرگ و ۳۴۰۰ اتاق است. باغ زیبا و معروف مغول گاردن در انتهای غربی محوطه این کاخ قرار دارد که سالی یک ماه، بازدید عموم از آن آزاد است.

 

جاذبه گردشگری هند

سخن نهایی

خب همان طور که خواندید، گوا از مهمترین جاهای دیدنی هند است که برای هر مسافر تورهای هند، ضروری ست که سری به این  معدن زیبایی بزند و خاطراتی فراموش نشدنی برای خودش به جای بگذارید. از این که در این مقاله با ما همراه بودید بی نهایت از شما سپاس گزاریم و امیدواریم که سفر خوبی به هند داشته باشید.

 

 

منبع: http://tarood.ir

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.