اشتباهات گردشگران در تور دبی

اشتباهات گردشگران در تور دبی

Mistakes tourists on Dubai tours

اکثر کسانی که قصد سفر به دبی با تور دبی را دارند جهانگرد حرفه ای نیستند و برای اولین بار است که به این امارت سفر میکنند پس بهتر است از تجربیات گردشگرانی که چند بار به این کشور سفر کردن استفاده کنیم تا سفر خوب و خاطره انگیزی داشته باشیم

1همرا داشتن چند چمدان بزرگ در تور دبی
یکی از بارز ترین اشتباهات مسافران تور دبی ارزان همراه داشتن چمدان های بزرگ و دستو پا گیر است در خانه که هستید چند بار در روز لباستان را عوض میکنید. ولی وقتی قرار باشد لباس های سفر خود را در یک چمدان جا کنید. لازم نیست برای هر موقعیتی لباس بیاورید. تحقیقات انجام شده نشان میدهد که دو سوم مسافرین وقتی از سفر برمی گردند حداقل 6 لباس خود را اصلاً نپوشیده اند.

http://dubaitor.ir

2در نگاه اول میخرید
بازار های دبی خیلی متنوع هستند وقتی چیزی را می بینید که خوشتان می آید همان لحظه آن را نخریدشاید در بازدید از مراکز خرید دبی چیزهای ارزانتری با کیفیت بهتر پیدا کردید. ولی اینطور نمی شود. وقتی در سفر هستید و چیزی را می بینید که خیلی چشمتان را می گیرد حتماً آن را همانجا بخرید، وگرنه بقیه عمرتان هرگز آن را فراموش نمی کنید. آن را بخرید تا بعداً افسوس نخورید.

3در تور دبی برای سیم کارت و تلفن برنامه ریزی نمکنید
یک هفته پیامک زدن از یک دبی به کشور دیگر نباید بیشتر از یک جراحی باز قلب برایتان هزینه بردارد! ولی این اتفاق برای اکثر مسافرین خارجی می افتد، زیرا آنها قبل از سفر برای این قضیه برنامه ریزی نمی کنند.

http://dubaitor.ir

4معنی هتل های دبی نزدیک به مرکز شهر چیه؟
 عبارت "نزدیک به مرکز شهر"  برای هتل های دبی هزار و یک تفسیر و تعبیر دارد. وقتی هتلی در نزدیکی شهر پیدا می کنید و در پولتان صرفه جویی می کنید، در واقع آن پول را خرج حمل و نقل و کرایه تاکسی و ... می کنید و این مورد یکی از گناهان کبیره مسافرت محسوب می شود!

5سوار ماشین های فرودگاه می شوید
بیشتر گردشگران تور دبی ارزان میخواهند پول کرایه تاکسی را در جیبشان بگذارند و سوار این ماشین ها می شوید. ولی در واقع اصلاً معلوم نیست که شما را اول پیاده کند یا آخر و همیشه به یاد داشته باشید که چیزی که در سفر از همه چیز مهمتر است وقت شماست. پس تاکسی بگیرید و به فکر صرفه جویی نباشید.

http://dubaitor.ir

6در شامپوها را در کل مسیر محکم نکرده اید
شامپوهای کوچک اشانتیون و بطری های حالت دهنده مو شاید خیلی به درد بخور باشند، ولی تا وقتیکه درب آنها در مسیر باز نشود و کل کیف یا چمدان شما را شامپویی نکند.

7 بهترین زمان برای رزرو بلیت دبی چه زمانی است

تحقیقات نشان داده اند که بهترین زمان  تور دبی برای خرید بلیت دبی ارزان برای پروازهای داخلی 21 روز و برای پروازهای بین المللی 34 روز قبل از حرکت است. ولی در واقع ارزان ترین بلیت ها 49 روز قبل از پرواز باید خریده شوند. حتی بعضی از تحقیقات نشان داده اند که 80 روز قبل از پرواز باید بلیط  دبی را تهیه کرد.

8سخت تلاش می کنید تا در خرید چانه بزنید
بله می دانیم که چانه زنی یکی از اصل های خرید کردن است، ولی آیا واجب است که بخاطر مقدار کمی پول برای یک کیف دستی که قرار است ته کمدتان بماند، این قدر وقت تلف کنید؟ هرگز کام خود را با رو در رو شدن با یک بازار پر از فروشنده و مغازه دار گرسنه تلخ نکنید و به دیدنی های دبی   فکر کنید.

9در فرودگاه پولتان را چنج نمی کنید
عقیده عموم مردم این است که فقط آماتورها در فرودگاه پول چنج می کنند، زیرا در شهر نرخ ارز خارجی بهتر است. ولی اغلب اینطور نیست و در اکثر فرودگاه ها از شما برای کمتر از 300 دلار کمیسیون نمی گیرند. در ضمن برای پول چنج کردن در شهر باید حداقل یک ساعت بگردید و جای قابل قبولی را پیدا کنید و پولتان را چنج کنید. پس همیشه سعی کنید در فرودگاه پول چنج کنید و زحمت، ریسک و اتلاف وقت شهری را به جان نخرید.

http://dubaitor.ir

 10جهنم فرودگاه دبی را دست کم می گیرید
صحبت از دبی که می شود، هرگز نباید فرودگاه دبی را دست کم گرفت. زیرا احتمالاً مجبور می شوید چندصد متر راه بروید و در بخش بازرسی امنیتی و در صف های طولانی آن وقت تلف کنید.

همکاران ما در تلاشند هتل های دبی را با توجه به در خواست شما مبنی براینکه هتل شما به مراکز خرید دبی یا به مراکز تفریحی دبی یا دیدنی های دبی و همچنین به سفرت آمریکا در دبی نزدیک باشد به شما ارائه دهند

موزه قهوه دبی

موزه قهوه دبی
Coffee Museum Dubai

اگه به قهوه و طرز تهیه اون و به وسایل مربوط به دم کردنش، علاقمند هستین ، تور دبی یه فرصت مناسب واسه آشنایی کامل با این موارده . سال گذشته یه تاجر قهوه به نام Khalid Al Mulla اولین موزه قهوه دبی رو افتتاح کرده . بازدیدکنندگان این موزه دبی میتونن با طعم قهوه های مختلف و تاریخچه و فرهنگ مرتبط با قهوه در کشورهای مختلف آشنا بشن . بنای متحف القهوة  که یکی از جاذبه های گردشگری دبی شده به سبک معماری شرقی ساخته شده و دکوراسیونش بیش از هر جای دیگه ای شما رو یاد حال و هوای ترکیه میندازه .

موزه قهوه دبی

شاید براتون سوال پیش اومده که دلیل افتتاح این موزه دبی چی بوده : با توجه به میانگین سه کیلو و پانصد گرمی مصرف سالیانه قهوه در امارات و علاقه زیاد مردم به نوشیدن قهوه در سال 2014 یک تاجر قهوه به نام خلید المولا اولین موزه قهوه دبی رو افتتاح کرد . تو این موزه که از دیدنی های دبی بشمار میاد ، بازدیدکنندگان میتونن با طعم قهوه های مختلف جهان و تاریخچه و فرهنگ مربوط به قهوه در کشورهای مختلف آشنایی پیدا کنن .

موزه قهوه در دبی

قهوه دبی

تو طبقه دوم این موزه بیش از 400 وسیله آماده کردن قهوه از 24 کشور به معرض نمایش گذاشته شده . تو این موزه میشه با روش های دم کردن قهوه به شیوه سنتی در کشورهای عربی آشنا شد . در این موزه همچنین یک اتاق ادبیات و یک بار قهوه وجود دارد که در اون از آخرین تکنولوژی های دم کردن قهوه در ایتالیا و ترکیه استفاده میشه . تو این موزه میشه ناب ترین و بهترین قهوه ها رو با فراغ خاطر خرید و یه قهوه خوب و اصیل رو نوشید . شک نکنین برخورد خوب کارکنان موزه خیلی بیشتر از خود موزه براتون جلب توجه میکنه !!

اطلاعات موزه قهوه دبی :

آدرس موزه قهوه : Dubai - United Arab Emirates-Al Faheide 69- 69
تلفن موزه قهوه : 97143538777
وبسایت موزه قهوه : www.coffeemuseum.ae

موزه قهوه دبی

 اگه میخواین با معروف ترین خوراکی ها و غذاهای دبی هم آشنا بشین ، تو وبسایت خیلی کامل شرح داده شده ، خوندنش خالی از لطف نیست .

خوراکی ها و غذاهای معروف دبی

خوراکی ها و غذاهای معروف دبی

اگه شما هم از اون دسته آدمایی هستین که وقتی به جایی سفر میکنن اولین چیزی که بفکرشون میرسه چشیدن طعم غذاهای بومی اون منطقه و کشف رستورانهای خاص اونه ، باید بهتون بگم تو تور دبی احتمالا وقت کم بیارین !! دبی بهترین جای دنیا واسه امتحان خوشمزه ترین غذاهای ایرانی ، لبنانی و عربی بحساب میاد . بهتره بدونین پیش غذا و سالاد های رستوران های دبی حرف نداره ولی غذاهای اصلی این منطقه هم شامل مجبوس ، آش آسارایا ، گجیا ، تبوله و مهلبیه میشه .

تبوله (Tabbouleh)
اگه میخواین حسابی اشتهاتون باز بشه ، قبل از هر چیزی تبوله سفارش بدین . ، تبوله یه سالاد محلی دبی هستش که به روش سنتی از بلغور ، گوجه ، خیار و جعفری ریز شده به همراه سیر و پیاز و روغن زیتون ، آبلیمو و نمک تهیه میشه . سالاد تبوله هم سالمه هم اشتهاتونو حسابی باز میکنه .

 هوموس (Hummus)
هوموس یه سس معروف خاورمیانه اس . این سس با نخود ، روغن زیتون ، ارده ، آبلیمو ، سیر و نمک تهیه میشه . هوموس با نان پیتا و به عنوان پیش غذا سرو میشه . البته وقتی حرف هوموس وسط میاد ، نمی‌شه شاوارما رو فراموش کرد .

شاوارما (Shawarma)
شاوارما ، از غذاهای معروف دبی بشمار میاد که تو تمام آسیا طرفدار داره . این غذا از گوشت بره و مرغ به همراه سبزیجات رنگارنگ ، سیب زمینی سرخ شده ، خیارشور و سس سیر تهیه میشه . روش آماده سازی و طعم این غذا در هر جاهای مختلف ، با هم فرق داره . اما طعم خاص و رنگ و لعابش تو هرجایی شما رو وسوسه میکنه .

 

شتر شکم پر دبی
اگه میخواین یکی از غذاهای ثبت شده تو کتاب رکوردهای گینس رو میل کنین ،  شتر شکم پر رو از دست ندین ! این غذا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پرحجم‌ترین غذاها تو این کتاب ثبت شده . هر کسی که این غذا رو امتحان کرده اون رو  چیزی ورای لوکس میدونه . این غذای شکم پر مخلوطی از چند لایه‌ای از مرغ ، تخم مرغ ، ماهی و گوسفند با گوشت شتر هستش و از اون بعنوان غذای اعیونی دبی اسم میبرن .

مجبوس (machboos)

اگه اهل غذاهای پر ادویه هستین حتما مجبوس را سفارش بدین . مجبوس غذای فوق‌العاده‌ ویژه شهر دبی هستش که از بره‌ی ادویه زده ، گوجه فرنگی و برنج تهیه میشه . مطمئنم که اگه مزه شو امتحان کنین محاله دوباره سفارشش ندین !!

الهریس (Al Harees)
الهریس همون حلیم ایرانیه که با پخت طولانی گندم و بره تهیه میشه و طعم دلپذیر و بافتی نرم و دلنشین داره .  می‌تونین این غذا رو با نمک یا شکر میل کنین و از طعم اون لذت ببرین .

گجیا ( Ghuzi)
گجیا از غذاهای محلی دبی هستش که تو اکثر رستوران‌های دبی سرو میشه و جز پر افتخارترین غذاهای دبی قرار داره . این غذا از بریان کردن یه بره‌ی کامل تهیه می‌شه و با برنج ، سبزیجات و دانه‌های روغنی سرو میشه .

فلافل
تو ایران واسه دورچین غذاها ، سیب زمینی میذارن اما تو دبی دورچین اکثر غذاهاشون فلافل هستش . تو خاورمیانه فلافل به نام طعامیا شناخته می‌شه و یکی از پرطرفدارترین غذاها در کشورهای عربی شرقی و هم چنین ایران و فلسطین است .

غذاهای معروف دبی

آش آسارایا (Esh asarya)
از دسرهای معروف دبی که میتونین بعد غذاتون میل کنین ، آش آسارایاس . به آش آسارایا “نان حارم” هم گفته میشه و نوعی کیک پنیر با روکش خامه‌ای هستش که بافت نرم و طعمی فوق‌العاده داره و از دسرهای مشهور دبی محسوب میشه .

مهالابیا (Mehalabiya)
اگه میخواین بعد غذا احساس سنگینی نکنین و با چشم باز تو مراکز خرید دبی قدم بزنین ، بهتره مهالابیا رو بعد از غذاتون میل کنین . این دسر رگه‌هایی از گلاب و پسته داره و در اصل یه پودینگ خوشمزه اس . این  دسر مورد علاقه‌ی تمام سنین و گروه‌هاس حتی خانم هایی که رژیم سفت و سخت دارن !

 

 

در ضمن اگه راجع به انتخاب هتل مناسب در دبی ، سوالاتی دارین اینجا رو مطالعه کنین تا راحت تر تصمیم بگیرین .

 

تور دبی 6 شب و 7 روز با ایران ایر پاییز 94

 تور  دبی  6  شب  و  7 روز  با ایران ایر



هتل 3 ستاره میفر
هتل می فر واقع در دیره . رقه

 

قیمت تور دبی پاییز 94:

  • 1.630.000 تومان

لطفا قبل از رزرو هماهنگ شود 

خدمات تور دبی ارزان :

  • بلیط دبی
  • 6 شب و 7 روز
  • پرواز ایران ایر
  • تمام خدمات هتل
  • ویزا دبی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • بیمه حودات مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی دبی
  • صبحانه  ناهار

بهتر است بدانید :

  • برای سفر دبی پاسپورت شما باید 7 ما اعتبار داشته باشد
  • برای داشتن سفری بهتر به موقع(سه ساعت قبل از پرواز) در فرودگاه باشید

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقیم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی

توصیه های ویژه

  • • به هنگام ترک محل اقامت مدارک شناسایی، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را به همراه داشته باشید.
  • • از همراه داشتن داروهای کدئین دار و مسکن های قوی در سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس خودداری کنید در صورت لزوم حتما" نسخه پزشک معالج خود را همراه داشته باشید.
  • • با توجه به استفاده‌های سوء امنیتی از گذرنامه، از تحویل آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا، ارز، اقامت و موارد مشابه خودداری شود
  • • درخصوص خرید ازفروشگاههای بزرگ توصیه میگردد تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه، رسید خرید را دراختیار داشته باشید تا درصورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را در اختیار مأمورین فروشگاه قرار دهید.
  • • همواره یک نسخه فتوکپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود را تهیه نموده و در محل مناسبی قرار دهید تا در صورت بسرقت رفتن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن میسر گردد.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای توردبی ، هتل های دبی ، دیدنی های دبی، مراکز خرید دبی و ...... از ما مشاوره بخواهید.▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ما تماس بگیریدضرر ندارد

43674367           10خط ویژه