رستوران اتمسفر دبی


رستوران اتمسفر دبی
at.mosphere restaurant dubai

بعضی افراد از تجربه "ترین ها " لذت میبرن . خوشبختانه میشه گفت تور دبی یه فرصت خوب واسه افرادی با این طرز فکر و علاقمندی هستش . شهر دبی پر از ترین هایی هستش که تو کتاب گینس هم ثبت شدن دسترسی بهشون تا حدودی راحته . یکی از مهم ترین اینها که با لذت هم همراهه ، صرف غذا تو بلندترین رستوران دنیا هستش . رستوران At.mosphere یه رستوران استثنایی و بینظیر در تمام دنیاس و با سایر رستوران های دبی تفاوت چشمگیری داره .

رستوران اتمسفر دبی

بلند ترین رستوران جهان تو بلندترین برج جهان قرار داره : رستوران اتمسفر تو برج 122 طبقه ای خلیفه در دبی تو ارتفاع 411 متری از سطح زمین ، بعنوان یکی از منحصر به فردترین رستورانهای دنیا شناخته شده . برای رفتن به رستوران اتمسفر باید به برج الخلیفه دبی برین و با آسانسور شیشه ای با چشم انداز شهر دبی یک دقیقه زمان رو سپری کنین تا به رستوران برسین . رستوران خیلی لوکس و زیبا مبله شدن و حتی اگه کارشناس معماری داخلی باشین ، دکوراسیون رستوران حتما شما رو به وجد میاره . رستوران اتمسفر ظرفیت 200 نفر مهمان رو داره و میز و صندلی های رستوران مشرف به پنجره ی شیشه ای بزرگی چیده شده ان که صرف غذا رو براتون لذتبخش تر میکنه .

رستوران اتمسفر دبی

رستوران اتمسفر در برج الخلیفه دبی

تو مرتفع ترین رستوران دنیا ، هر غذایی با هر طعمی ممکنه توجهتون رو جلب کن . اکثر غذاها به سبک اروپایی هستن و همه به زیبایی طراحی شده ان و سرآشپزان میچیلی ، مسئول طبخ این غذاها هستن و معمولا سر آشپز Philippe Etchebest  تو نوامبر تو رستوران اتمسفر حضور داره . پیشنهاد میکنم این رستوران شیک رو واسه صرف شام انتخاب کنین تا بتونین از اون بالا شهر زیبای دبی رو زیباتر از همیشه ببینین .

رستوران اتمسفر در برج الخلیفه دبی

منو رستوران اتمسفر دبی تنوع زیادی داره البته از معروف ترین غذاهای دبی تو این منو خبری نیس . هزینه صرف غذا تو رستوران اتمسفر ،  برای هر نفر ۶۵۰ درهم هستش و گرونترین غذایی که تو رستوران اتمسفر سرو میشه  100پوند براتون آب میخوره و این غذا یک نوع خوراک خرچنگ خوشمزه اس !!!

رستوران اتمسفر برج الخلیفه دبی


 اگه میخواین تور دبی نوروز 95 رو رزرو کنین و شام رو تو این رستوران صرف کنین ، با همکاران ما تماس بگیرین :

43674367

باغ میراکل دبی

باغ میراکل دبیDubai Miracle Garden

تور دبی میتونه یه دلایل مختلفی مثل خرید ، تفریح و یا کار انتخاب شده باشه اما با هر دلیلی به این سفر میرین پیشنهاد میکنم از مراکز تفریحی دبی حتما بازدید کنین . بعضی از این جاهای تفریحی در دبی در دنیا نظیری ندارن و تو کتاب گینس ثبت شده ان مسلما بازدید از اونها خالی از لطف نیس . یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری دبی ، باغ Miracle هستش . بازدید از این باغ پر گل ساعتها حالتون رو خوب میکنه . گل آرایی این باغ ، دنیایی از رنگها رو پیش روتون میذاره و شما رو ناخواسته به وجد میاره .

باغ میراکل در دبی

باغ میراکل در دبی لند قرار داره و شهروندها و گردشگرا رو جذب خودش میکنه . میراکل بزرگترین باغ گل جهان ، تکه ای از بهشت نام گرفته . این پارک زیبا دارای گل های بی نظیریست که به طرز زیبایی گل آرایی شده ان . هرچند اصلا نمیشه باور کرد که تو بیابونهای دبی همچین باغی پرورش پیدا کنه . اما بعد از افتتاح پیست اسکی دبی دیگه باید باید به اتفاقات دور از ذهن دبی عادت کرد !!!

باغ میراکل دبی

نزدیک ۴۵۰۰۰ نوع گل که شاید تا به حال اصلا ندیده باشین توی این باغ دبی در حال پرورش هستن . . فضای پارک چیزی در حدود ۷۲۰۰۰ متر مربع اس . بیشتر گل های پارک برای اولین بار در این منطقه رشد کرده ان .  این گل ها به زیبایی و شبیه طاق ، قلب ، ستاره ، کلبه اسکیموها ، اهرام و  چیز های دیگه آرایش شده ان . بنابر این نباید تعجب کرد که اولین فاز باغ میراکل رکورد بهترین و بزرگترین باغ گل رو تو کتاب گینس ثبت کنه . از اونجاییکه در هر فصل گل های متفاوتی وجود داره و طراحی گل های در هر فصل تغییر میکنن ، هربار که تور دبی رو انتخاب کنین ، با چهره جدید از باغ روبرو هستین . باغ میراکل گاردن دبی دارای ۲ فاز هستش . اولین فاز میراکل گاردن که تو 14 فوریه 2013 افتتاح شده ، شامل مجسمه های عظیم گل های خیره کننده سه بعدی ، پرچم دبی و ... میشه .

باغ میراکل دبی

امکانات میراکل گاردن که از مراکز تفریحی دبی هستش شامل پارکینگ روباز ، پارکینگ وی ای پی ، نمازخانه ، محل بازی کودکان ، سرویس بهداشتی ، اتاق نگهبانی ،  وضو خانه ، کارت هایی برای بازدید کنندگان دارای معلولیت جسمی حرکتی ، اتاق کمک های اولیه ، کیوسک خرده فروشی و تجاری و سایر امکاناتی که بازدید کنندگان لازمه  ، میشه . باغ میراکل در اولین فاز تونسته توجه حدود ۷۰۰۰۰۰ بازدید کننده را به خود جلب کنه .

باغ میراکل دبی

اطلاعات باغ میراکل دبی :

آدرس باغ میراکل در دبی : Al Barsha South 3, Barsha,Dubailand Area - Dubai - United Arab Emirates
وبسایت باغ میراکل دبی : dubaimiraclegarden.com 
ساعات بازدید باغ میراکل : 9 صبح تا 9 شب ،جمعه و شنبه از 9 صبح تا 11 شب .
هزینه وردی باغ میراکل : برای بزرگسالان 30 درهم و برای معلولین و زیر سه سال رایگان

 باغ میراکل دبی

آب و هوای دبی

آب و هوای دبی

Weather in Dubai

دبی یکی از مهمترین مناطق توریستی منطقه بشمار میرود و امکانات تفریحی و دیدنی های دبی گردشگران را به خود جلب میکند و کسانی که به قصد تفریح و گردش تور دبی را انتخاب میکنند مناسب بودن آب و هوای دبی موضوع خیلی مهمی میباشد چون در شرایط جوی خوب میتوان از لحظه های سفر به دبی بهره برد

http://dubaitor.ir  دبی یکی از هفت امیر نشین امارات متحده عربی که بیشتر درامدش از گردشگری تور دبی در آسیای شرقی است. این شهر زیبا و صحرایی، آب و هوای گرم و آفتابی دارد. درجه حرارت دبی معمولا تا ۴۰ درجه سانتی گراد می رسد و میزان بارندگی سالانه تقریبا ۱۵۰ میلی متر است. آب و هوای دبی خشک و گرمسیری است حتی در شب های زمستان نیز آن چنان خنک نمی شود. این شهر صحرایی زیبا معروف به شهر آسمان خراش ها، استخرها و زمین های گلف است.

http://dubaitor.ir/dubai-tour

دبی برای کسانی که به قصد تفریح و سیاحت به این شهر می روند قطعاً در نیمه دوم سال شمی حرفی برای گفتن دارد. در این فصل در شرایطی که اغلب شهرهای ایران در گیر هوای سرد و بارندگی است هوایی مطبوع با بیش از بیست درجه سانتیگراد دارد و شما می توانید با لباس بسیار نازک در این شهر سیاحت کنید.

بیشترین ترافیک مسافران دبی در نیمه آخر پاییز تا اوچ آن در عید نوروز است. بعد از عید ایرانیان مسافران دبی کمتر شده تا اینکه در تابستان به حداقل خود می رسد. البته جشنواره ها و نمایشگاه ها و یا کنسرت های موسیقی و آواز که توسط خواننده های مختلف ایرانی و غیر ایرانی برگزار می شود از این رویه مستثنی است

بهترین تفریحات دبی

بهترین تفریحات دبی

تور دبی از تورهای مورد علاقه ایرانی ها و سایر مردم دنیاست . شهر دبی یکی از شیخ نشین های امارات هستش که سالهاست برای پیشرفتش در زمینه های فرهنگی و اقتصادی تلاش میشه و این روزها به یکی از قطب های گردشگری جهان تبدیل شده . هر چند گاهی گرمای هوا در دبی بسیار طاقت فرساس اما سواحل زیبا ، مراکز خرید مدرن و هتل های مرفه باعث میشه این شهر در تمام سال مملو از گردشگر باشه . گردشگرها در کنار همه اینها به تفریح هم نیاز دارن و مراکز تفریحی دبی بهترین ها رو برای اونها رقم زده . اینجا میتونین با دلچسب ترین و مهم ترین تفریحات دبی آشنا بشین .

تور صحرا دبی (Dubai Desert Tour)
تور صحرا (Safari) یکی از معروفترین تورهای دبی بشمار میاد . تو این تور میشه با چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان آشنا شد . رایج ترین تور صحرا در دبی حدود ساعت سه یا چهار بعدازظهرشروع میشه و در اولین قسمت با ماشین های چهار محور (4WD) به گردش در میان تپه های شنی کویر میرن . بعد از اون برای صرف شام ، نوشیدنی ، استفاده از بوفه کامل ، موزیک و رقص عربی در زیر آسمان کویر و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسیله حنا به یک کمپ سنتی میرن .  این تور در حدود ساعت 10 شب تموم میشه . امکانات تور صحرا شامل گشت با خودروهای 4WD، 20 دقیقه رانندگی بر روی شن ، اسکی بر روی شن (حدود 100 درهم) ، لوازم عکاسی ، شتر سواری ، رقص عربی ، نقاشی با حنا ، قلیان ، قهوه خانه عربی ، خیاط محلی ، نوشیدنیهای سبک (چای ، قهوه و آب معدنی) و رستوران میشه .

جت اسکی و اکس جت دبی ( Jet Ski Tour Dubai Jet ) :
گردشگرها تور جت اسکی دبی رو خیلی دوس دارن شرکت گلدن لند این امکان رو برای اونها فراهم کرده . تور جت اسکی رو میتونین در کنار یه کادر مجرب و با امکاناتی مثل جلیقه های نجات استاندارد ، جت اسکی های دنیا و ... در سواحل دبی تجربه کنین . ورزش آبی اکس جت هم تو دبی پرطرفداره و شما با کمک جت‌های آبی میتونین تو هوا معلق بمونین و تعادل خودتونو حفظ کنین . تنها تو چند دقیقه توسط مربی این ورزش آبی ، تکنیک برقراری تعادل به شما آموزش داده میشه و میتونین پرواز بر روی آب را تجربه کنین . اکس‌جت‌پک در اصل یک کوله‌پشتی و یک شلنگ بلند هستش که با آن میتونین روی آب پرواز کنین . کوله‌پشتی جادویی با کمربندهای مخصوص پشت شما بسته میشه و فشار آبی که از شلنگ به سمت پایین وارد میشه شما را به سمت بالا هدایت میکنه و شما با دو اهرم کنترل کننده‌ای که در اختیار دارین بر فراز آب میتونین در شش جهت حرکت کنین .

 

پارک آبی آکوا ونچر آتلانتیس (Dubai Aquaventure Waterpark) :
اگه بدنبال هیجان و ماجراجویی هستین ، پارک آبی آکواونچر آتلانتیس ، بهترین گزینه برای شماس . خودتون رو برای سفر شگفت‌انگیز روی سرسره‌های آبی ، استخر موج مصنوعی ، رودخانه پرسرعت و برکه‌ی کوسه‌ها آماده کنین . شما میتونین روزی خاطره‌انگیز رو در کنار خانواده در سواحل خصوصی  داشته باشین  .علاوه بر هیجان شیب‌های تند و موج‌های بلند آکوا ونچر ، ساختار سازه ماهرانه‌ی لاست‌ چمبرز یا همان دالان‌های گمشده ، شهر افسانه‌ای آتلانتیس را در برابر دیدگان شما زنده می‌کنه . علاقه‌مندان به حیات وحش بدون شک از مجموعه زیبایی از آبزیان که در این پارک جمع‌آوری شده و از خودنمایی کوسه‌های خطرناک در بازمانده‌های شهر افسانه‌ای آتلانتیس لذت خواهند برد . درضمن اگه از اون دسته افرادین که تور دبی هتل آتلانتیس رو رزرو کردن با اقامت تو این هتل ، دسترسی نامحدود به پارک آبی آتلانتیس دارین و میتونین هر زمان که خواستین بدون دادن ورودی برای بازی و یا شنا و یا صرف انواع نوشیدنی ها و غذاها در کنار ساحل به این پارک برین .

 

تور هلیکوپتر دبی (Helicopter Tour Dubai)
پیشنهاد میکنم این تور جذاب دبی رو حتما تجربه کنین . پرواز بر فراز منطقه مارینا و عبور از روی هتل های ساحلی ، مناظر زیبایی از خط ساحلی و بخصوص از معروف ترین هتل هفت ستاره جهان یعنی هتل برج العرب پیش روی شما میذاره . تماشای نخل دبی (نخل جمیرا دبی) و شکوه و عظمت این جزیره از هلیکوپتر واقعا به یاد موندنیه . در ضمن از اون بالا میتونین مناظر زیبایی از ساختمانها و سازه های مدرن خط ساحلی ، بزرگراه های دبی نظیر بزرگراه شیخ زاید ، پیست اسکی دبی و از همه مهمتر بلند ترین برج جهان بنام برج دبی رو از زاویه ای متفاوت از آنچه هنگام ورود به دبی از هواپیما دیدین ، مشاهده کنین . بطور معمول تور هلیکوپتر دبی ، 15 دقیقه اس و ظرفیت حمل 5 نفر یا وزن کل 450 کیلوگرم رو داره . با اینحال بنا به درخواست گردشگرها ، امکان پروازهای اختصاصی هم در تور هلیکوپتر دبی وجود داره .

اسکی دبی‌ ( Ski Dubai)

پیست اسکی سرپوشیده دبی در جهان همتایی نداره . اسکی‌ بازها و اسنو‌بورد سوارها با هر مهارتی از این شیبهای‌ هیجان انگیز لذت میبرن و  میتونن پرشهای‌ خود رو در منطقه سبک آزاد تمرین کنن . این پیست دبی 5 دور با ارتفاع و شیب متفاوت داره و طولانی‌ترین دور اون ، 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر هستش . اسکی بازها نباید نگران لباس یا تجهیزات اسکی باشن چرا که تو پیست اسکی دبی ، همه چیز در نظر گرفته شده و امکان استفاده از لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنو‌بورد برای میهمانان وجود داره . بچه‌ها و والدین می‌تونن همزمان تو پارک برفی دوطرفه‌ بزرگ که به مساحت 3000 مترمربع اس و بزرگترین پارک برفی سرپوشیده جهان بشمار میاد ، تفریح کنن . این پیست اسکی یکی از بهترین تفریحات دبی محسوب میشه .