بهترین تفریحات دبی

بهترین تفریحات دبی

تور دبی از تورهای مورد علاقه ایرانی ها و سایر مردم دنیاست . شهر دبی یکی از شیخ نشین های امارات هستش که سالهاست برای پیشرفتش در زمینه های فرهنگی و اقتصادی تلاش میشه و این روزها به یکی از قطب های گردشگری جهان تبدیل شده . هر چند گاهی گرمای هوا در دبی بسیار طاقت فرساس اما سواحل زیبا ، مراکز خرید مدرن و هتل های مرفه باعث میشه این شهر در تمام سال مملو از گردشگر باشه . گردشگرها در کنار همه اینها به تفریح هم نیاز دارن و مراکز تفریحی دبی بهترین ها رو برای اونها رقم زده . اینجا میتونین با دلچسب ترین و مهم ترین تفریحات دبی آشنا بشین .

تور صحرا دبی (Dubai Desert Tour)
تور صحرا (Safari) یکی از معروفترین تورهای دبی بشمار میاد . تو این تور میشه با چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان آشنا شد . رایج ترین تور صحرا در دبی حدود ساعت سه یا چهار بعدازظهرشروع میشه و در اولین قسمت با ماشین های چهار محور (4WD) به گردش در میان تپه های شنی کویر میرن . بعد از اون برای صرف شام ، نوشیدنی ، استفاده از بوفه کامل ، موزیک و رقص عربی در زیر آسمان کویر و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسیله حنا به یک کمپ سنتی میرن .  این تور در حدود ساعت 10 شب تموم میشه . امکانات تور صحرا شامل گشت با خودروهای 4WD، 20 دقیقه رانندگی بر روی شن ، اسکی بر روی شن (حدود 100 درهم) ، لوازم عکاسی ، شتر سواری ، رقص عربی ، نقاشی با حنا ، قلیان ، قهوه خانه عربی ، خیاط محلی ، نوشیدنیهای سبک (چای ، قهوه و آب معدنی) و رستوران میشه .

جت اسکی و اکس جت دبی ( Jet Ski Tour Dubai Jet ) :
گردشگرها تور جت اسکی دبی رو خیلی دوس دارن شرکت گلدن لند این امکان رو برای اونها فراهم کرده . تور جت اسکی رو میتونین در کنار یه کادر مجرب و با امکاناتی مثل جلیقه های نجات استاندارد ، جت اسکی های دنیا و ... در سواحل دبی تجربه کنین . ورزش آبی اکس جت هم تو دبی پرطرفداره و شما با کمک جت‌های آبی میتونین تو هوا معلق بمونین و تعادل خودتونو حفظ کنین . تنها تو چند دقیقه توسط مربی این ورزش آبی ، تکنیک برقراری تعادل به شما آموزش داده میشه و میتونین پرواز بر روی آب را تجربه کنین . اکس‌جت‌پک در اصل یک کوله‌پشتی و یک شلنگ بلند هستش که با آن میتونین روی آب پرواز کنین . کوله‌پشتی جادویی با کمربندهای مخصوص پشت شما بسته میشه و فشار آبی که از شلنگ به سمت پایین وارد میشه شما را به سمت بالا هدایت میکنه و شما با دو اهرم کنترل کننده‌ای که در اختیار دارین بر فراز آب میتونین در شش جهت حرکت کنین .

 

پارک آبی آکوا ونچر آتلانتیس (Dubai Aquaventure Waterpark) :
اگه بدنبال هیجان و ماجراجویی هستین ، پارک آبی آکواونچر آتلانتیس ، بهترین گزینه برای شماس . خودتون رو برای سفر شگفت‌انگیز روی سرسره‌های آبی ، استخر موج مصنوعی ، رودخانه پرسرعت و برکه‌ی کوسه‌ها آماده کنین . شما میتونین روزی خاطره‌انگیز رو در کنار خانواده در سواحل خصوصی  داشته باشین  .علاوه بر هیجان شیب‌های تند و موج‌های بلند آکوا ونچر ، ساختار سازه ماهرانه‌ی لاست‌ چمبرز یا همان دالان‌های گمشده ، شهر افسانه‌ای آتلانتیس را در برابر دیدگان شما زنده می‌کنه . علاقه‌مندان به حیات وحش بدون شک از مجموعه زیبایی از آبزیان که در این پارک جمع‌آوری شده و از خودنمایی کوسه‌های خطرناک در بازمانده‌های شهر افسانه‌ای آتلانتیس لذت خواهند برد . درضمن اگه از اون دسته افرادین که تور دبی هتل آتلانتیس رو رزرو کردن با اقامت تو این هتل ، دسترسی نامحدود به پارک آبی آتلانتیس دارین و میتونین هر زمان که خواستین بدون دادن ورودی برای بازی و یا شنا و یا صرف انواع نوشیدنی ها و غذاها در کنار ساحل به این پارک برین .

 

تور هلیکوپتر دبی (Helicopter Tour Dubai)
پیشنهاد میکنم این تور جذاب دبی رو حتما تجربه کنین . پرواز بر فراز منطقه مارینا و عبور از روی هتل های ساحلی ، مناظر زیبایی از خط ساحلی و بخصوص از معروف ترین هتل هفت ستاره جهان یعنی هتل برج العرب پیش روی شما میذاره . تماشای نخل دبی (نخل جمیرا دبی) و شکوه و عظمت این جزیره از هلیکوپتر واقعا به یاد موندنیه . در ضمن از اون بالا میتونین مناظر زیبایی از ساختمانها و سازه های مدرن خط ساحلی ، بزرگراه های دبی نظیر بزرگراه شیخ زاید ، پیست اسکی دبی و از همه مهمتر بلند ترین برج جهان بنام برج دبی رو از زاویه ای متفاوت از آنچه هنگام ورود به دبی از هواپیما دیدین ، مشاهده کنین . بطور معمول تور هلیکوپتر دبی ، 15 دقیقه اس و ظرفیت حمل 5 نفر یا وزن کل 450 کیلوگرم رو داره . با اینحال بنا به درخواست گردشگرها ، امکان پروازهای اختصاصی هم در تور هلیکوپتر دبی وجود داره .

اسکی دبی‌ ( Ski Dubai)

پیست اسکی سرپوشیده دبی در جهان همتایی نداره . اسکی‌ بازها و اسنو‌بورد سوارها با هر مهارتی از این شیبهای‌ هیجان انگیز لذت میبرن و  میتونن پرشهای‌ خود رو در منطقه سبک آزاد تمرین کنن . این پیست دبی 5 دور با ارتفاع و شیب متفاوت داره و طولانی‌ترین دور اون ، 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر هستش . اسکی بازها نباید نگران لباس یا تجهیزات اسکی باشن چرا که تو پیست اسکی دبی ، همه چیز در نظر گرفته شده و امکان استفاده از لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنو‌بورد برای میهمانان وجود داره . بچه‌ها و والدین می‌تونن همزمان تو پارک برفی دوطرفه‌ بزرگ که به مساحت 3000 مترمربع اس و بزرگترین پارک برفی سرپوشیده جهان بشمار میاد ، تفریح کنن . این پیست اسکی یکی از بهترین تفریحات دبی محسوب میشه .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.