تور مالزی سفر به کشور هزار فرهنگ

تور مالزی سفر به  کشور هزار فرهنگ

 

اگه بخواین با تور مالزی ما همراه بشین میدونین کدوم جزایر یا شهرهای مالزی برای گردش و تفریح و استراحت مناسب تر هستن؟ کشور مالزی 1 شهر و 2تا جزیره خیلی عالی برای گردشگری داره و خیلی از شماها شاید اسم این جزایر مالزی رو نشنیده باشید یا شاید اسماشون رو شنیدین ولی نمیدونستین که اونا کجا هستن ولی هر سال گردشگرای زیادی برای تفریح و استراحت با تور مالزی ارزان به اون سفر میکنن و به خاطر آب و هوای خاص و گرمش کل روزهای سال میتونین به مالزی سفر کنین و حسابی لذت ببرین

 

 

 

 

 

واسه همین من میخوام کمکتون کنم که بیشتر با مالزی آشنا بشین و 3 تا از پرطرفدارترین جزایر و شهرهای توریستی مالزی رو بهتون معرفی کنم.

 

·         کوالالامپور

·         لنکاوی

·         پنانگ

آب و هوای مالزی

کشور مالزی هوای گرم و شرجی داره ولی گرماش اونقدر زیاد نیست که نتونین تحمل کنین و خوبیش اینه که تو 12 ماه سال میتونین به اون مسافرت کنین و از طبیعت سرسبزش لذت ببرین..معمولا دمای هوا در مالزی بین 24 تا 35 درجه سانتیگراد متغیره و رطوبت هوا هم 80% و اکثر مواقع اونجا هوا بارونیه.

کوالالامپور

پایتخت کشور مالزی شهر کوالالامپوره و به خاطر اینکه دور تا دورش رو کوه قرار گرفته شبیه یه دره شده..بین تمام شهرهای مالزی بیشترین رشد اقتصادی رو همین شهر داره و به خاطر آب و هوای فوق العاده ای که داره توی 365 روز سال توریست های زیادی با بهترین تور مالزی به این کشور سفر میکنند و از جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی لذت میبرن.

هتل های کوالالامپور مالزی لوکس و فوق العاده این شهر چشماتون رو به خودش خیره میکنه در کل یه شهر مدرن با تفریحات عالیه و یکی از بهترین شهرهای توریستی مالزی به حساب میاد.

پنانگ

جزیره پنانگ یکی از معروفترین جزایر توریستی مالزی به شمار میره که طرفداران خاص خودش رو داره..اکثر هتل ها و مراکز خرید پنانگ مالزی کنار ساحل هستن و آرامش فوق العاده ای داره و فقط کافیه قصد رفتن به اونجا رو بکنین و وقتی به این جزیره سفر میکنین میبینین که در جاذبه های گردشگری پنانگ مالزی چیزی فراتر ار تصور انتظارتون رو میکشه که واقعا باور نکردنیه.

ما شما رو با تور مالزی و با بهترین قیمت به اونجا میبریم..بهترین غذاهای پنانگ مالزی موجودات خوراکی دریایی هستن که فقط باید تو رستوران های پنانگ مالزی تجربشون کنین.

لنکاوی

لنکاوی یکی دیگه از بکر ترین جزایر مالزی که میشه اون رو اوج زیبایی مالزی و بهترین جزیره توریستی مالزی به حساب آورد.این جزیره از 100 تا جزیره دیگه تشکیل شده که اکثرشون اصلا قابل سکونت نیستن چون موقع جزر آب فقط دیده میشن..شیک ترین و قشنگ ترین هتل های مالزی معمولا تو این جزیره زیبا قرار دارن چون کنار آب ساخته شدن و فوق العاده خوشگل هستن و شما با استفاده از ارزانترین تور مالزی ما میتونین اقامتی بینظیر در آن ها داشته باشین.

تو مراکز خرید لنکاوی مالزی هم میتونین اجناس اصل و با کیفیت های عالی رو با قیمت های خیلی مناسبی بخرین چون اکثر بازارهاش بابت خریدتون مالیات نمیگیرن.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.