بازار پارچه دبی

بازار پارچه  دبی

Textile Bazaar Dubai

یکی دیگر از مراکز خرید دبی که جزو پرجنب و جوش ترین بازارهای دبی به شمار می آید ،بازار پارچه دبی است که در منطقه توریستی بردبی درکنار خور دبی و ایستگاه عبره (قایق های مسافربر) واقع گردیده است این بازار همواره مورد بازدید گردشگران تور دبی و بومیان منطقه بوده است


خرید از مراکز خرید دبی یکی از مهمترین و جذابترین بخشهای تور دبی است مخصوصا خرید لباس و پارچه از بازار پارچه دبی . در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنید پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه میتوان یافت.بازار پارچه دبی در منطقه توریستی بردبی واقع شده است

http://dubaitor.ir

http://dubaitor.ir البته علاوه بر پارچه های زیبا ، برخی دیگر از کالاها مانند صنایع دستی، کفش و دمپایی نیز در بازار پارچه دوبی عرضه می شود. تعداد زیادی فروشگاه در این بازار، پارچه های رنگارنگی ساخت هند، تایلند، اندونزی و کره را در معرض فروش قرار داده اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زیبایی پوشانده شده است. درب بسیاری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قدیمی ساخته شده است. در نورپردازی این بازار نیز از فانوس های قدیمی استفاده شده است.

تنوع کالاها، قیمت های مناسب و ارزان، برخورد صمیمی اکثر فروشندگان و معماری زیبای  از جمله جاذبه های بازارهای دبی برای مسافران  تور دبی می باشند. این بازارها اکثرا در نزدیکی خور دبی قرار دارند.

فروشگاه های این بازارها هر روز از ساعت 7 صبح تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 5 تا 7 باز می باشند. ولی در روزهای جمعه تنها بعد از ظهرها فعال می باشند. البته برخی از این فروشگاه ها صبح ها یک یا دو ساعت دیرتر شروع به کار می کنند و در عوض شبها تا ساعت 8 یا 9 شب باز می باشند. بعد از ظهر پنج شنبه ها و جمعه ها، بیشترین ازدحام مردم را در این بازارها مشاهده خواهید کرد.

آدرس بازار پارچه دبی

      دبی _ بردبی _ خیابانالفهدی

عکس های بازار پارچه دبی در تور دبی

http://dubaitor.ir/%D9%85%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A8%DB%8C


http://dubaitor.ir/dubai-tour

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.