نکات ضروری تور دبی

  نکات ضروری تور دبی

 1-  اگر برای کار تجاری و یا اداری و یا حتی تفریحی از تور دبی استفاده میکنید به تعطیلات دبی آگاه باشید. جمعه ها دبی تعطیل رسمی است و شنبه ها هم ادارات دولتی و مدارس و دانشگاه ها در دبی تعطیل هستند. روزهایی چون شب معراج پیامبر و یا تولد پیامبر و روز اول ماه رمضان تعطیل هستند همچنین روزهایی چون اعیاد بزرگ مثل عید قربان و یا عید فطر و یا عید وطنی(روز ملی امارات)و یا روزهای آغازین سال میلادی از مناسبت هایی هستند که گاهی چندین روز تعطیل رسمی است
2-   اگر می خواهید سوار تاکسی شوید بهتر است از تاکسی های خاکستری رنگ استفاده کنید که ورودی اش پنج درهم است و بقیه مسیر از طریق تاکسی متر محاسبه می شود.
3-   موبایل تان خود به خود رومینگ می شود ولی پیشنهاد می کنیم یک کارت تلفن 30 درهمی بخرید و تماس بگیرید یا یک سیم کارت 100 درهمی بخرید. به هیچ وجه از تلفن هتل استفاده نکنید چرا که قیمتش بسیار سرسام آور است.
4 -   اگر در هتل اقامت می کنید باید بدانید هر روز از ساعت 10 صبح ماشین جلوی هتل می ایستد تا شما را به صورت رایگان به ساحل و مراکز خرید ببرد.
5-   از بین پاشاژها و مراکز خریدی که در دبی وجود دارد، «انصار مال» هم قیمت اجناسش پایین تر است هم کیفیت بهتری دارد و هم تنوع اجناسش بیشتر است.
6-   هنگام سفر به دبی مراقب باشید با خود داروی کدئین دار یا داروی آرام بخش همراه نداشته باشید که اگر ماموران فرودگاه دبی متوجه شوند شما را دستگیر یا جریمه سنگین می کنند. فرودگاه دبی به ایرانی ها خیلی سختگیری می کنند و حتی ممکن است مجبور شوید کمربند و کفش های تان را درآورید تا شما را بازرسی بدنی کنند.
7-   چه در ایران و چه در دبی باید به شدت مراقب باشیدکه ماموران فرودگاه مهر ورود و خروجتان را پررنگ روی پاسپورت و ویزایتان بکوبند در غیر این صورت بدجوری گرفتار می شوید و حتی ممکن است ورود و خروجتان را غیرقانونی بدانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.