پارک آبی آکواونچر دبی

پارک آبی آکواونچر دبی
Aquaventure Waterpark


تور دبی تور هیجان و سرگرمی و خرید هستش . تو این تور از بس امکان تفریح و تجربه های پرهیجان و جدید هست که اصلا دوست ندارین زمان بگذره !! پیشنهاد میکنم قبل از سفرتون واسه لحظه به لحظه اش برنامه ریزی کنین تا بیشتر بهتون خوش بگذره . مراکز تفریحی دبی تنوع زیادی دارن و شما باتوجه به سلیقه و علاقه تون میتونین به این مراکز برین . یکی از این تفریحات پارک آبی آکواونچر هستش که بین مردم بیشتر به پارک آبی آتلانتیس شهرت داره چرا که این پارک تو محدوده هتل آتلانتیس پالم دبی قرار داره .

پارک آبی آکواونچر دبی


پارک آبی آتلانتیس تو محوطه هتل معروف و بین المللی آتلانتیس قرار داره .  مساحت پارک آبی آکواونچر 169974 متر مربع اس و وسایل بازی و تفریح این پارک خیلی متنوع و ایمنه : سرسره های آبی بلند ، حوضچه های مواج شنا ، تیوب سواری فردی ، زمین های بازی و استخرهای مخصوص شنای کودکان ، رودخونه های آبی سیلابی و پر شیب ، سواحل اختصاصی  و ... . از امکانات هیجان انگیز پارک آکواونچر میشه به مرکز اسپا و ماساژ  ، کلاب تنیس ، شو دلفین ها ، آکواریوم های پر از ماهی های متنوع زینتی و تونل شیشه ای کوسه ها اشاره کرد . توی یه حوضچه کم عمق بچه ها و بزرگترها میتونن با دلفین ها بازی کنن . مهم ترین خصوصیت این پارک اینه که تمام اعضای خانواده سرگرم میشن و میتونین در کنا هم روز خوبی رو تجربه کنین .

پارک آبی آکواونچر در دبی

پارک آبی آتلانتیس

اگه از اون دسته افرادین که تور دبی هتل آتلانتیس رو رزرو کردین باید یه مژده بهتون بدم و اونم اینه که با اقامت در این هتل ، دسترسی نامحدود به پارک آبی آتلانتیس دارین  و میتونین هر زمان که خواستین بدون دادن ورودی برای بازی و یا شنا و یا صرف انواع نوشیدنی ها و غذاها در کنار ساحل به این پارک برین . این پارک آبی دست کمی از پارک آبی وایلد وادی دبی نداره و شاید بشه گفت با داشتن 16 رستوران و دکه های مختلف اغذیه و ساحل اختصاصی مزیت هایی هم نسبت به اون داره . در ضمن رزرو آنلاین بلیط پارک آبی آتلانتیس ، روی وبسایت این پارک امکان پذیره .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.