موزه قهوه دبی

موزه قهوه دبی
Coffee Museum Dubai

اگه به قهوه و طرز تهیه اون و به وسایل مربوط به دم کردنش، علاقمند هستین ، تور دبی یه فرصت مناسب واسه آشنایی کامل با این موارده . سال گذشته یه تاجر قهوه به نام Khalid Al Mulla اولین موزه قهوه دبی رو افتتاح کرده . بازدیدکنندگان این موزه دبی میتونن با طعم قهوه های مختلف و تاریخچه و فرهنگ مرتبط با قهوه در کشورهای مختلف آشنا بشن . بنای متحف القهوة  که یکی از جاذبه های گردشگری دبی شده به سبک معماری شرقی ساخته شده و دکوراسیونش بیش از هر جای دیگه ای شما رو یاد حال و هوای ترکیه میندازه .

موزه قهوه دبی

شاید براتون سوال پیش اومده که دلیل افتتاح این موزه دبی چی بوده : با توجه به میانگین سه کیلو و پانصد گرمی مصرف سالیانه قهوه در امارات و علاقه زیاد مردم به نوشیدن قهوه در سال 2014 یک تاجر قهوه به نام خلید المولا اولین موزه قهوه دبی رو افتتاح کرد . تو این موزه که از دیدنی های دبی بشمار میاد ، بازدیدکنندگان میتونن با طعم قهوه های مختلف جهان و تاریخچه و فرهنگ مربوط به قهوه در کشورهای مختلف آشنایی پیدا کنن .

موزه قهوه در دبی

قهوه دبی

تو طبقه دوم این موزه بیش از 400 وسیله آماده کردن قهوه از 24 کشور به معرض نمایش گذاشته شده . تو این موزه میشه با روش های دم کردن قهوه به شیوه سنتی در کشورهای عربی آشنا شد . در این موزه همچنین یک اتاق ادبیات و یک بار قهوه وجود دارد که در اون از آخرین تکنولوژی های دم کردن قهوه در ایتالیا و ترکیه استفاده میشه . تو این موزه میشه ناب ترین و بهترین قهوه ها رو با فراغ خاطر خرید و یه قهوه خوب و اصیل رو نوشید . شک نکنین برخورد خوب کارکنان موزه خیلی بیشتر از خود موزه براتون جلب توجه میکنه !!

اطلاعات موزه قهوه دبی :

آدرس موزه قهوه : Dubai - United Arab Emirates-Al Faheide 69- 69
تلفن موزه قهوه : 97143538777
وبسایت موزه قهوه : www.coffeemuseum.ae

موزه قهوه دبی

 اگه میخواین با معروف ترین خوراکی ها و غذاهای دبی هم آشنا بشین ، تو وبسایت خیلی کامل شرح داده شده ، خوندنش خالی از لطف نیست .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.